Friday 8 July 2016

Harry Potter și piatra filosofală de J.K. Rowling

Atunci când m-am apucat să citesc această carte am avut o maaaaaare curiozitate. Am vrut să văd care este  diferența dintre un film si o carte. Am ales povestea lui Harry Potter și a pietrei filosofale pentru că mi s-a părut un titlu foarte provocator. Cartea mi s-a parut foarte interesantă pentru că  puteam sa îmi imaginez  lumea de acolo. O lume plină de magie și lucruri fantastice. Imaginați-vă, de exemplu,  un câine cu 3 capete!  În mod clar cartea bate filmul! (recomandare făcută de Vlad)                                                                                                                                                                                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment